Domácí chov hadů


            Novinky na webu:         Dodány nové reference        od spokojených majitelů.        Dále nové video z pořadu       Rady ptáka Loskutáka                                    
DiskuzePřidat dotaz



  1. dekorace
    Petr | | 15-04-2010 15:41:40 | Reakce

    zdravým chtěl jsem se zeptat mám kámoše který chová hady , já sám teprv začínám a v jednom z jeho terárek s užovkami jsme viděl že si tam vysázel običejnou trávu . Celkem se mi tento nápad líbý ale nevím jestlo to je pro hada v hodné ( mám užovku amurskou) děkuji .

    RE: dekorace | admin | info@chovamehady.cz | | 15-04-2010 19:47:15

    jsem přesvědčen, že hadovy to nijak vadit nebude, ale z praktického hlediska se mi to jako dobré nevidím. Výkaly se z toho budou těžko uklízet...Ale vzhledově to může vypadat dobře.

    RE: dekorace | Petr | | 16-04-2010 13:02:05

    aha tak děkuji a jinak jsme se htěl zeptat přečetl jsme si že by si had mohl dát i rybku jen nwm jak mu jí mám jako dát , jestli mu jí hodit do bazénku aby si jí čapl sám nebo jestli mu jí tam živou jentak hodit či tak nějak. dík

    RE: dekorace | jamal | michal.jammall@gmail.com | | 16-04-2010 15:07:18

    No muzes zkusit oboje nejdrive mu ji dej do bazenku a uvidis kdyz ji odmitne tak mu ji dej pred nej a uvidis ale mel by bejt trosku vyhladovelej at ji sni muze ji treba odmitnout

  2. substrát
    ivysek | ivysek@seznam.cz | | 14-04-2010 00:05:55 | Reakce

    Dobrý den, narazila jsem na jednu vaši odpověď, že nedoporučujete jako substrát čistý lignocel. Proč? Jiní chovatelé s ním mají dobré zkušenosti. Teprve připravuji terárko, tak mne zajímá váš názor. Děkuji Mráčková

    RE: substrát | admin | info@chovamehady.cz | | 14-04-2010 05:51:09

    Nevím, kteří chovatelé mají dobré zkušenosti s lignocelem, ale zkušený chovatel, který má větší zkušenosti by toto nikdy neřekl. Jde o to, že kokosové vlákna jsou velmi ostrá a had je může lehce do těla dostat nabalené s myší a zapíchne se mu někde do střev a může mu to kolem vpichu třeba zahnívat a dostat se mu tak do těla infekce. Již několika chovatelům had díky lignocelu zemřel. Lignocel rozhodně nedoporučuji. Ale rozhodnutí je samozřejmě na Vás

    RE: substrát | Jarek | | 14-04-2010 21:51:46

    plně souhlasím s adminem lignocel určitě ne. Nechápu vůbec že je někdo takhle ochoten riskovat

  3. facebook
    Slávek Skalský | kostra.artsok@seznam.cz | | 12-04-2010 20:10:51 | Reakce

    Dobrý den. rád bych se zeptal jestli jste na facebooku a jestli jste tam třeba nezaložil nějakou skupinu že bych se tam přidal. děkuji

    RE: facebook | admin | info@chovamehady.cz | | 13-04-2010 05:33:50

    Bohužel zatím ne, ale zvažuji o tom. V případě že se tak stane najdete informace i v kontaktech.

    RE: facebook | Slávek Skalský | kostra.artsok@seznam.cz | | 13-04-2010 12:42:36

    OK. tak dík :D

  4. Gravidita u užoviek
    Lucia | lucia.malatkova@gmail.com | | 12-04-2010 15:55:38 | Reakce

    Dobrý deň prajem, mám na Vás jednu otázočku...dá sa nejak zistiť, že samica je gravidná? Jedná sa o elaphe guttata. Začíname s chovom a nikde neviem tieto informácie nájsť. Vopred ďakujem za odpoveď. Lucia

    RE: Gravidita u užoviek | admin | info@chovamehady.cz | | 12-04-2010 18:28:45

    asi po 5 týdnech lze již opatrným pohmatem nahmatat vajíčka. Jinak u veterináře na nějakém sonografu. A nebo počkat cca 2 měsíce a po té samice vajíčka porodí.

  5. strava
    jamal | michal.jammall@gmail.com | | 11-04-2010 18:42:57 | Reakce

    Dobry den ,chtel jsem se zeptat jestli by vadilo kdyby dostal had i nejakou tu rybku a popripade jakou,a dale je mozne ze memu malemu nechutna kureci maso ? dekuji za odpoved

    RE: strava | admin | info@chovamehady.cz | | 11-04-2010 20:34:15

    tak rybku jsem zatím nedával, ale jsem přesvědčen, že nějakou malou rybku by jste klidně vyzkoušet mohl. Jinak to kuřecí dávejte jen občas a pokud mu ho dáte poprve a má třeba týden po nějaké myši tak je možné, že si ho nevezme - má jiný pach atd... Ale klid pokud by měl hlad tak by si ji určitě vzal.

    RE: strava | jamal | michal.jammall@gmail.com | | 12-04-2010 12:43:57

    to me taky napadlo ,ale maso si vzal do papule a pak pustil a odlezl pryc,jinak stou rybkou zkusim a dam vedet ,jinak u te rybky muze byt ziva, koupena treba ve zveraku ? diky za odpoved

    RE: strava | admin | info@chovamehady.cz | | 12-04-2010 14:08:56

    Tak to mě napadá zda to maso nebylo příliš studené ideál aby mělo tak 35 stupňů a tu rybku si myslím, že klidně můžete dát živou ze zveráče

  6. vlhkost
    elis | | 09-04-2010 21:39:09 | Reakce

    Zdravim...chci se zeptat kolik má být v teráriu vlhkost? mam 60x40x40.. měla sem špatný odvětrávání tak se mi to dost rosilo ale ted sem to vyresila jinak a uz se to nerosi ale vlhkomer me ukazuje 90...to je furt hodně že?? had je v pohodě vesele se plazí a nebo je schovaný... a jěště se chci zeptat jak casto mu mam zapinat nahrivaci kamen?? ma tam i zarovku 25W........diky

    RE: vlhkost | admin | info@chovamehady.cz | | 09-04-2010 23:20:15

    vlhkost postačí cca 70%. to co máte vy je dost pozor ať se vám tam nedělá plíseň. jinak kámen nechte zapnutý tak jak máte zapnutou žárovku protože ten topí jen lokálně a okolní vzduch moc neohřeje. já mám terárka 80x40x40 a dvě 25w žárovky a topný kamen nepoužívám.

    RE: vlhkost | elis | | 10-04-2010 13:05:49

    jo dekuji...ale uz to je stejne jedno prez noc mi hadice utekla a pochybuju ze ji nekde najdu:(

    RE: vlhkost | Slávek Skalský | kostra.atrsok@seznam.cz | | 10-04-2010 15:27:18

    to je škoda ale nemusela ti utéct, může nýt za zadní stěnou -teda pokud jí v teráriu máš.

    RE: vlhkost | jamal | michal.jammall@gmail.com | | 10-04-2010 16:00:04

    nebo muze bejt zahrabana v substratu, namotana v kvetinaci na objimce poradne prohledni.

    RE: vlhkost | Slávek Skalský | kostra.artsok@seznam.cz | | 10-04-2010 16:02:06

    to ne to by byl vidět a přece neni neviditelný. jak řikám podle mně bude za tou zadní stěnou jinak teda nwm

    RE: vlhkost | admin | info@chovamehady.cz | | 10-04-2010 16:05:09

    mrkněte se v blízkosti terária nebo kolem elektroniky , ale i u vlhka tedy kvítka atd... určitě ji najdete hlavně to nevzdávejte.

    RE: vlhkost | elis | | 10-04-2010 17:14:44

    zkousela sem to vsude:/ v terarku zadni stenu nemam... proste mrska mala vylezla a ja mam byt 2+1 ale nikde nemam dvere(krome hlavnich)a mam malou holcicku mimčo...tak doufam ze by ji neublizila... meri tak 50cm.... horsi je ze v kuchyni muze vlist pod kuchynskou linku a tam se nedostanu.... no hledam ji uz od rana:(

    RE: vlhkost | jamal | michal.jammall@gmail.com | | 10-04-2010 18:43:36

    Ja kdyz hledam hadika tak zacinam vzdy u terarka vsechno vyndam prohlednu a vetsinou ho najdu . Jinak jak rika admin urco se nekde najde a zkuste si dat nekam do teple mistnosti vodu a okolo bud sacky(uslysite kdyz poleze a nebo mouku (uvidite kuli lezl). To Admin: chci se zeptat kdyz chci dat malemu kousek kureciho tak jestli ho mam jen vyndat z mrazaku a nechat na pokojovou teplotu zahrat ?nemusi se jeste nejak upraovat ?diky za odpoved

    RE: vlhkost | admin | info@chovamehady.cz | | 10-04-2010 20:43:51

    jak jsem již psal v blízkosti terárka je velká šance. Jinak to kuřecí maso neupravovat jen vytáhnout z mrazáku a nechat na pokojovou teplotu a před podáním můžete na chvíli namočit do cca 35 stupňů teplé vody.

    RE: vlhkost | Hanka | | 06-04-2011 20:22:10

    Zdravím i nám se stalo,že nám hádek utekl z terária a pokud můžu poradit tak hledat někde v tmavých místech a skulinách takže nejlépe za skříní nebo okolo nic oni nikam daleko od terária neutečou a pro paní s miminkem se dle mého názoru domnívám,že by miminku neměla nic udělat neboť ona jak už jsem napsala,mají rádi temno.Hanka

  7. úspora
    dominik | namám (zatim) | | 08-04-2010 14:06:46 | Reakce

    dobrý den. Hledal jsem něco o terárium pro guttáty a tady sem našel snad vše. Takže bych se chtěl zeptat, od kolik do kolika bych měl svítit 25W a 40W v teráriu 90x45x45. díkes :) a pěkný stránky!!! :D

    RE: úspora | admin | info@chovamehady.cz | | 08-04-2010 17:14:36

    já svítím od 7:30 do 19:30, ale můžete i od 8:00 do 19:00

    RE: úspora | dominik | namám (zatim) | | 08-04-2010 20:56:07

    No u mně to je problém protože já du do školy max. v 7:00 kvůli autobusu tak jestli by to šlo nějak jinak. :(

    RE: úspora | Klara | klarisa81@seznam.cz | | 08-04-2010 21:05:41

    To ti vyřeší spínací hodiny za cca 200 Kč. To zas není tak strašná suma.

    RE: úspora | dominik | namám (zatim) | | 08-04-2010 21:37:43

    OK takže dík "D

    RE: úspora | admin | info@chovamehady.cz | | 09-04-2010 08:13:47

    souhlasím s Klárou. Koupit spínací hodiny a doporučuji ty digitální

    RE: úspora | dominik | nemam(zatim) | | 09-04-2010 12:41:21

    OK. takže dík snad je někde seženenu :D

  8. kolik W???
    Štěpánka | Slavek.slave@seznam.cz | | 07-04-2010 17:39:35 | Reakce

    dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je lapší si dát do terária velkého 90x45x40 jednu žárovku nebo dvě a kolik W by mněli mít. Děkuji

    RE: kolik W??? | admin | info@chovamehady.cz | | 07-04-2010 18:31:32

    určitě je lepší 2 žárovky a při té velikosti to odhaduji na 40W a 25W, ale ty W je třeba vyzkoušet. Já mám na 80x40x40 dvě žárovky po 25w

    RE: kolik W??? | Štěpánka | Slavek.slave@seznam.cz | | 07-04-2010 18:47:28

    jo tak děkuji. a měl bych je dát na obě dvě strany že??? nebo jestli by bylo lepší dát tu 25W na jednu stranu a tu 40W třeba více do prostřed děkuji

    RE: kolik W??? | admin | info@chovamehady.cz | | 07-04-2010 20:21:15

    na každou stranu jendu tak aby si had mohl vybrat kde bude pod jakým teplem

    RE: kolik W??? | Štěpánka | Slavek.slave@seznam.cz | | 08-04-2010 08:01:47

    OK. Tak děkuji. tak zas jindy :)

  9. Had
    Tomáš | | 06-04-2010 20:33:18 | Reakce

    Dobrý den koukal sem na stránky kde bych se mohl zeptat na můj dotaz našel jsem tyto hezké stránky tak snad poradíte. Chci si pořídit užovku jenže nevím jestli Užovku červenou nebo Užovku červou albína jsem v tom lajk tak nevím co je hezčí a vůbec.Jestli by jste mi poradil co bych si měl koupit děkuji.

    RE: Had | admin | info@chovamehady.cz | | 07-04-2010 05:34:16

    jediný rozdíl je ve vzhledu. Takže co se komu líbí. Já jsem začínal s klasikou. Jiný rozdíl třeba v chování nebo náročnosti na chov není. Pokud by jste měl zájem tak budu mít mladé z letošního očekávaného odchovu. V případě zájmu dejte klidně vědět na email a domluvíme se abych si Vás zapsal do pořadníku.

    RE: Had | Tomáš | | 07-04-2010 07:05:12

    Dobře ještě si to rozmyslím a dám vědět děkuji.(Kdy ty mladý očekáváte tak?)

    RE: Had | admin | info@chovamehady.cz | | 07-04-2010 13:06:43

    k odběru by byli cca v srpnu. Protože se musí nejdříve rozkrmit tak aby jste s nimi neměl problémi

    RE: Had | Tomáš | | 07-04-2010 14:15:21

    Dobře,já řeknu známému aby se zeptal chovatele jakého zná a jestli bude mít ještě tu Užovku červenou a kdyžtak se ho zeptám na ínformace a koupím ji od něj.Kdyby neměl napíši vám a dohodneme se nějak.Děkuji předem.

    RE: Had | admin | info@chovamehady.cz | | 07-04-2010 18:32:34

    ok v případě zájmu se klidně ozvěte.

  10. nuda čči zábava....
    Slávek Skalský | kostra.artsok@seznam.cz | | 06-04-2010 14:57:21 | Reakce

    Ahoj. prosimtě zajímalo by mně, jak zabavit hada aby se mi můj budoucí mazlíček pořád nenudil a nebyl smutný. ( vím že had se spíše vyhřejvá) Tak teda jak bych mu mohl udělat terárko aby se nenudil. dík %)

    RE: nuda čči zábava.... | Michal | | 06-04-2010 15:37:06

    Já si myslím,že do terária můžeš dát nákou větev(hlavně vyvařenou aby na ní nebyli ňácí kůrovci atd.,nebo jí koupíš ve zverimexu)jinak newm ,ale taky by mě to zajímalo jestli to jde nějak zabavit hada aby se nenudil pořát:-).Uvidíme třeba někdo něco už má nebo někdo něco vymyslí.Třeba přispěje s něčím admin.

    RE: nuda čči zábava.... | Slávek Skalský | kostra.artsok@seznam.cz | | 06-04-2010 15:44:48

    No to jo no :D a ty větev, co mohla by být ze zverimexu do akvária pro rybičky???? plotože by se mi to docela líbilo :D

    RE: nuda čči zábava.... | Michal | | 06-04-2010 17:34:47

    Nevím jakou myslis hod sem kdyztak odkaz na nakou stranku kde je foto.

    RE: nuda čči zábava.... | admin | info@chovamehady.cz | | 06-04-2010 18:43:36

    had se nenudí ten se i v přírodě jen vyřívá protože teplo pžíjmá z vnějších vlivů - je totiž studenokrevný. Jinak když bude mít v terárku nějakou tu větev na které by se mohl namotat a nějaký úkryt a bude mít správnou teplotu a vlhkost bude naprosto spokojený. Had není domácí mazlíček k mazlení jako pes nebo kočka.

    RE: nuda čči zábava.... | Slávek Skalský | kostra.artsok@seznam.cz | | 06-04-2010 20:11:09

    jo to wim že to není něco jako pes, kočka atd... :D jenom aby byl skokojený dík :D

Celkem příspěvků: 2698Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270